פיצול דגל-אגודה: "זה קריטי לנתניהו" | האזינו לפרשנים

    אייל ראובן 1 Comment on פיצול דגל-אגודה: "זה קריטי לנתניהו" | האזינו לפרשנים

    שבוע להגשת הרשימות: הפרשנים הפוליטיים מני גירא שוורץ שוחחו הבוקר ב"מהדורת סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן על הישורת האחרונה במגעים בין דגל לאגודה ועל ההשלכות הפוליטיות של המהלך | האזינו

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    16:05
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on "נמאס לי לשבת על כסא הנאשמים": כך נפטרים מכעסים בזוגיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מני גירא: "הוויכוח בין דגל לאגודה דרמטי ביותר וקריטי עבור נתניהו, זה מה שיכריע האם נתניהו יישאר כאן או יילך הבייתה. כך זה נראה כרגע, זה דרמטי יותר ממה שזה נראה לנו. רוב הסיכויים שהם ירוצו לבד".

    ארי קלמן: "אני דווקא חושב שירוצו יחד, נתניהו מבין ששם תלוי העתיד שלו, אם הם יתפצלו הוא בטוח שלא יהיו לו 61. מעניין יהיה לראות איך הוא יפעל. לפי הסקרים חסר לנתניהו חצי מנדט\מנדט. אם הוא היה יודע ששתיהן תצלחנה את אחוז החסימה פה היה יכול להיות תלוי הניצחון, אבל זה חסר סיכוי ששתיהן תעבורנה".

    שוורץ: "אף אחד מדגל התורה לא מתראיין, שגפני השתתף באיזה ועדה, ואמר שיגידו עליו שהוא הולך עם השמאל, הוא רק שכח שהוא עצמו אמר את זה שהוא קרוב לשמאל".

    קלמן: "גפני טוען שהוא לא הלך אף פעם עם השמאל, בזמן שמפלגות חרדיות אחרות כן הלכו עם השמאל. הוא לא היה בממשלת רבין שש"ס היו שם, וגם לא היה חלק מהתרגיל המסריח".

    "גם באגודה מתחילים לשמוע רמזים שהם לא מוכנים ללכת עד הסוף רק בשביל בעלזא, לכן אני מניח שהם ירוצו יחד. המחלוקת לא שווה את ההפסד של כולם" סיכם קלמן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם כל הכבוד לכם קול חי היקרים, אתם כל הזמן מדברים על זה, ומי שאין לו רשתות חברתיות (ותתפלאו יש הרבה כאלה… והרבה מהם מאזינים לכם), שומעים על כל הבוץ הזה ממכם. אז אני מבינה שצריך לסקר את זה, אבל לא כל התוכניות כל הזמן…